300     .  2
  


    300     ,          .,       ,      ,   .,      ..         ,      1     .





 

300     .  2








    300     ,          .

,       ,      ,   . ,      ..

         ,      1     .

          .        .

 !




    



       .   ,    .         .          ,    ,   .       ,    ,        . ,   ?    ,    ,    .    ,           .




  ?


   ,      ,        .       ,    .      .  ,  :  ,    , ,   ,   ,   .     .  ,       ,    .               .            .         ,         .         ,    .  ,     .




     



    ,   100%    .    ,         .




 1.    


-  ,        .  ,    :  ,     ,           .         .       .        .           .        .

        .           :               .    ,      .

       ,         ,  ,       .

                  .       .         -  ,    .




 2.    


    :         . -         .   ,     ,    :

    ?

     ?

        ?

    ,      ?

  ,    ?

   ,    ?

       ,  . ,  10   ,     1 .




 3.  


     ,       .      .   ,            AIDA  4U.

  AIDA (Attention, Interest, Desire, Action).      ,     :

Attention  .      .

Interest  .       .    ,    ,         .

Desire  .       .   ,             .

Action  .       .   ,        ,   .   ,    ,    .

:     !         ,     ?        +.            .    +7******.

    4U (Usefulness, Uniqueness, Ultraspecificity, Urgency).     .         :

Usefulness  .        .     .      .

Uniqueness  . ,      .

Ultraspecificity  .     . ,  /,   ,    .

Urgency  .       .

:         ,     .       25     .   5.   .    .          15%   .

     . ,   ,    . : +++;   + +  .        ,    .




     ?


      :  , ,  ,     .         .

  :       30%!  :  8        .     ,       .    3 .

     ?      ,    :     ,       .                 .    .  ,        ,       .     :    . ,  ,  :    3 .         ,     .

 ,       ,      .  ,              ,         .        .              .

     ,     .         ,          5D.  ,  ,       ,              .

  :      . 8   .       . ,  .

  , ,         .   ,          .    .

  :

 ,  .   , , .       .     .   ,    Ruikd Lamis XL    .   ,     10-  .

  .    ,     .      ,  ,  ,  -,   .

     . ,    -     .  ,         .         ,        - .         .

   .      ,   .     ,      .  ,             .

     .  ,     :    ?   ?    ?        .   ,              ,      .

 ,     .   , , , ,   .           .    ,        .




     :   



,   ,    ,   ,    .   ,      .

       :     ,       . ,        ,   .     ,   ,    -,  .       :    ,        .




    ,   


      . -,      .     ,    .

            .        .         , ,    .       - ,        (, ,   ..)

    .   ,     ?      ,       ,      (           ).          .

   ,     ,  ,   (        , ,     ).




     


      :

     (  ,   ,  ,  , , );

   ;

 ,   ;

  ,     .

         .  ,  ,   .




18    



        18 ,    .       ,    .           ,  -.      ,  ,       ,      . ,       .







   , ,            ,  .

            2   .      ,   .

  .  :

 90%        .

 91,5%        .

   .        ,  .




 


     .      :     ( ),    ( ,      ).    ,        .

         ,            -     .      ,        .

     (   ,   ),    ,      ,   .  9-  10-    ,          .   :     .     ,      .







     .       ,     .       ,    .      .

   ,   ,  ,  ,   .      ,     , ,     ,              .

      ,     - :    ,        .







      .      :  ,        .      .     , , ,   . ,    , :

     ;

  ;

   :  , , , .

   ,     .  ,          .







      ,        .      ,      / .     ,   .          .   ,       (   )    (    ).

    , , .







 5         

 2       ,

         .   ,      ,    .   .     ,   .           ,      .







,      :

  ,  ,       /  ;

   :     : 11  13 .

     ,           .      .







   .        .        (, ),    -  , -   .

      .  ,    /-       .      :      ,     .

           . ,       ,       ,    -  ..







           .  ,    ,   .        ,      .

      .         , ,   .







 ,      . ,    .  ,   -,  ,       (, -     , ,   ).







      .      -    ,     ,      .   :

   VIP-;

    (-,    ,  );

    (-, );

   -.

    VIP-.   .







 //   .

  ,   .   ,      ,       /.




 


    ,   .   ,  100%   ,   -    -.        ,    - , .       (, , ),  , ,  ,    .







      .         ,    ( - ,   ,     ..)      .

         ,       ,    -.         .

    ?      ,     (     ).      . :   ,   .     ? ,     .           .       .







     ,      .        .     ,    ,    -.  ,    ,       (,   ).     ,     ,       -     .







       ,     ?    ,  .  .   ,     .  ,     -,        .        , ,  ,   .       .    ,     , ,   ..     ,  ,      .      ,   :

   N-;

   -   NNT;

     ;

  //;

    ;

       ,    ,    .

   ,         .

 .     ,       ,    .           .   ,     ,    .    , ,       .







         ?    ,  ,    .           .

     .

           .

20%      .




Up-sell


  Up-sell        300     .  .            . ,   2   1,  5-   ..       ,    .     ? ,    : 2   1,  10-   .




 


     , ,    .  ,    .          .      , ,  .




-  



   -    . ,     .     ,        .     -  .

   -     : , -, ,   . -               .     -,      -   .           ,  .    ,     -   ,       -.




 - :  ,   ,   


- (lead magnet)    ,     ,      .         .

   - (lead magnet):

   .     .  ,   -  ,       ,     ;

      ;

    .        ,            ;

 .    ,    . ,   ,  .       -.       ,   -,   -     .

-    win-win.      (-,  , ),   -   (  ,   -    ). , -   .

 :

.       .        . -      ;

  .   -      . -       ;

 .   -  ,    ,    .       .

   ,   :

.       .        ,    .   ,     ,   ;

.        .  -       ,         (      ).

       : . ,            ,       .     -.   :       .




 -   ?


 lead-       -.      : ,  , .        : ,  .  -           ,         ,        (,   ..)

 -     -,       .       :      /,     ,    .  , ,     .       ,           .

 .      .             ,      .     .            .




   -: 5 



   -,   .




1: 


           .      .          ,               ,  .      -        .         -,       .         .        -    /     .




2: 


     ,   .       . ,            .




3: 


   .           -.                .        23  .       .  .        200       ,    .




4: 


 -   ,    .  -               . ,   .




5:  


 -,     .      .       ,     .    ,       .      , ,   .




  -   ?


 -     .      win-win.      lead-magnet:

    .

    ,  ,        . ,            .      ,       .         .   ,    ,              .

    .

       ,        .     :  ,       ,    .    ,   .

.

       . ,         1 . ,  ,         -.       .   ,    ..     . ,     ,        .

  .

   -  ,    .      ,      .   !

  :   ,  - .

     ,    .    :  ,         .       .     -   .

    .       :

   ,    .   .     ,     ,     ,    .

      .     ,       ,     .            .

   .   .     +  +     . ,          .

  .     .   ,       .    :   , , .

   ,    .      ,    , pop-up, .

   :  ,   .

    -.      .      .      .     ,      .




8   lead magnet



  -   ,        .     ,       ,  -.




  


      .    -,  , ,      /.       ,     ,       .      ,        .  :

 -    .

   ,   .  ,  .

    .

 ,    :

  ;

 .







       -.   :      ,       -  .     ,    , ,  ,   -   45   .




 


     (  ),    .            .        ,  -.







          .      ,       .

      -  (   ),         . ,  ,      ..







      .     .




   


            300     .

     -    ,       .        .

      ,  .

         :

   ;

  .    -.







  -   ,      ,      .        .  /廠     .   ,    /       ,    ,    .     ,    .




  


                 .    -,    .




 


  -  .       -    .        :      .   ,       .

 -    :    ,    ,  .           .  -      .    ,    .      ,          .     .




ROI:     ?



ROI    ,   .

   ?   ,     ? ,         .    NIKE   ?

  ?     ,     .

    :       ,    ,     .

  ,    ,        ? :      .      .       ,       ROI:   ,     ,   .




ROI:  ,  


ROI     .  ,      1  .     .   :

ROI= (-)/*100%.

      .       :

ROI=  /*100%

 ,  =,       .

,         .       .       :

,   ROI,       .

 ,      .

     -  .    ,    .   ,   .   ,      , ,   ,    ,        .       .




  ROMI  ROAS?


     ,         .   ,       : ,  /,      ,  .   ROMI,    :

ROMI=(-  )/  *100%

     ,      :

   100%     ;

   ;

 100%    .   .

          ,   ROAS.         (, VK, . ).

  :

ROAS=   / *100%

         . ,         ,  ,     .




     ?


     :

      300. .

  : 150. .

   : 300/150*100%=200%.

, ,  ,      ?    ?

  :

   100%   .    ,   .    ,   1      2  .

   100%     .   .    ,      .

  100%    .      .

    .  ,        ,  .

,        300. .,    150. .,   : 200%. ,     .    .

 ,  ROI    ,    .      ,     .    .  -   ,        ROI (ROMI),   .

,  ,    ROMI, ROI   .

           ,      ,  ,      .  ,       .    ,          . ,     . ,      .      ,    .    : ,   ,          ,  .       .

    ROMI         .  ,      . ,       ,          .    ,    .   :     (), ,     .

 ,     .   30     ,  ,     -      - ( :  18  40 ,     ,     ).        ROMI.








* 

    :

       - (ROMI  100%,  1      0,9  );

       ( 1   3  ).

   ? ,       (      ,       ,  ,     ).  ,    ,   ,     .        ,        .

 ROMI   ,   Excel,   -    CRM-.




    


      :

 ;

  (, ).

   ROI    ,          .        .        .

    ,      ROMI       .    ,            ,       . ,     -,          .

   , ,    :    ,     ,   .       ,        .      .          .      ,   ,         ,      .         .     ,       ,       .     ,           .




    ?



   ,     .           ,              .   ,       . ,  .       /   /    .       .

      -   ,    .  ,   ,     ,       . ,       ,          .     .




    ,     


        ,    ,       .            .

    ,      .     -  .

 ,          .           .  ,      ,        .       ,   ,   .

           .       ,     .  ,   ,      100%             .   ,       .       .

   ,   :

        ;

       ;

   -  ,     .

    ,     .    ,    ,        .              .   :

  .

      :    ,       .

    .




    ?



   ,       .  60%     ,   .   ,   Deloitte  Touche. ,       ,         .




 ,    


       ,       .   :      . ,    ,  , ,       ,     .     ,     . ,    .




  


     ,    ,   ,      .       .  = .




   


             . ,     ,  .




   ?


     ,      ,     .         5 .

 1: ,     .     :

   ,      ;

    -: -,  , ;

   ,   ,   .

   ,  ,    ,         .

 2: ,    .        ,    .

 3: ,     .       ,     .    ,        /,  ,      .

 4: ,       .    .    : -   ,       (,          ). -     .

 5:  .       ,    .




     ?



        ,    :

= -

    ,      .

   ,     .    ;  ,   ;   ,    .

  ,    ,   .    ,   .

     ,       .




 ,  


         .     -  ,    ,          .  ,    ,     ,    ,   .      . ,       .




   


         .  -       .      .       ,        .       ,         .

                .        :   ,     ,      . ,         .




   


           .      :        ,      .      .        .




  


  . ,      ,    ,      .       ,  ,       .







 ,   - ,     .          , ,        .    : -,  -  , -,    .  ,       .




: 


          .        .      ,        .

     ,   ,    .         .  : 50%       ,    1020%.




   


     . ,   .      ,    . ,       ,        .          .       , -,    , -,        . ,     ,    ,        .        .

   ,          .  ,    ,    .




  


     ,   ,      ,       - .       .




 


  ,  ,      .       .




 


    ,           .      ,    .

      ,        .    ,      :   ,        ,    .

        .        .




     



   ,       .            .      ,      ,      -.   ,   ,    ,            .

    ,  ,   .  ,        .




  ,   -?


     . ,     ,       .   .  ,   :   .

        .  ,             .

   ,       ,    :

 ;

 ;

 .

   .

     .  ,    ,         /       .       ,    .  ,       .        ,       ,       .                   .

Ҹ     .      -,  ,      .        ,     .         ,    .

     .      ,  ,    ,   .        ,    .       ,  ,   .       :       ,          .    .

  ,   ,     .      .   ,  -.        ,      .         .     ,    .

  :

  .  ,       ;

  ,     ( ,   ).

          ,           .           ,    .




  ?



    :

  ;

      .    .

 ,    :          .      .       (   ).         ,     ,      .       .

  ,       ,           .      ,     ,    :

 .       (       );

.       .

,         .   :   27,   , : .    ,   .              .     .    .







       .   ,       -.       ().             -   (  ).




 


  -.    ,    .    15            100%,      ,         .

  :

   ,    ;

   ;

   .       .

    :    -.     :       ,    .







         ,     . ,       . ,    ,    .                .     ,    .




 


     ,      ,     .     ,    .      ,   ,       .          .  2022                .   ,   2021.       .    ,       .




 


      .        ,       . ,    ,  . ,             .




 


     ,   .     ,       .                .




SEO-


    SEO        .     ,     ,       .    ,   / /       .       -5 .  , , ,                   .

 -  ,     ,   .    SEO     ,          .     ,                 .            .




 


      ,      ,   .   (  )     .   ,     .




-


   -.  ,  .         .

         .             . ,   2022. -          .







       .  ,        .     ,    .            300     .        .    ,  ,  .    ,   .




   ?


    ,    .      .  :    ,      ,           .     ,     .       ,         .

    !    ,  .           .      .         .       .              .     .         -      .

      .




 


            .  ,    .      ,       .        ,    .

     ,           .    ,      .




-  : 13  



   ,          .          .          -   .

     25-   ,   .     ,          ,      .     -.   ,   ,         .




-:     


-   ,    ,     .  -:    ,       .     .     ,   .  ,    -      . ,    ,       .      ,         ,    ?

   ,    ,         .

      CRM-.      ,      .




 -


         :

 .  ,     .

.          ,     .




  .


   .

   ,     (https://www.litres.ru/book/aleksandr-vladislavo/300-instrumentov-povysheniya-prodazh-v-kosmetologii-c-68464414/)  .

      Visa, MasterCard, Maestro,    ,   ,     ,  PayPal, WebMoney, ., QIWI ,       .


